*8526 *8526

Help Desk וניהול רשתות

קביעת פגישת ייעוץ חינם

מתלבט/ת מה ללמוד? השאירו פרטים ונציגנו ידאגו להכווין אתכם למקצוע הנכון עבורך

shutterstock_379598383

הקורס מקנה את המיומנות וההתמחות הנדרשים להקמת רשתות תקשורת המבוססות על הטכנולוגיה של מיקרוסופט משלב התכנון ועד ההקמה, וכמובן מעניק את הכלים לפתרון בעיות ותקלות אפשריות.

רשתות תקשורת מותקנות בכל ארגון גדול, הקורס יכשיר אתכם להיות מומחי תמיכה help desk שיתנו את המענה לארגונים אלו בעת תקלות וכשלים ברשתות התקשורת הארגוניים. לרוב, ניתן מענה זה מרחוק בצורה טלפונית או על ידי השתלטות על מחשב הקצה.

למי מיועד הקורס?

הקורס מיועד לבעלי אוריינטציה טכנולוגית שמעוניינים להתחיל את דרכם המקצועית בעולם התקשורת והמחשוב.

נושאי לימוד:

הקורס יתמקד בהכרות מעמיקה של מבנה רשתות תקשורת מבוססות טכנולוגית מייקרוסופט. במהלך הקורס תלמדו להתקין ולתפעל את הרכיבים השונים בעולם רשתות התקשורת ממערכות ההפעלה על גרסאותיהן השונות, לצד office 365 ומערכות הגנה. תכנית הלימודים משלבת למידה מעשית הכוללת פתרון תקלות, יצירת שרתים ומשתמשים ועוד, כל זאת על מנת להכשיר אתכם בצורה המקצועית ביותר לשמש כתומכי help desk עם סיום הקורס.

תנאי קבלה:

1.       בוגרי 12 שנות לימוד

2.       בגרות באנגלית 3 יח"ל, מתמטיקה א יח"ל או מבחני קבלה ברמה מקבילה

3.       מבדק התאמה

4.       ועדת קבלה

תעודה:

תעודת גמר ממשלתית: תמיכה תפעולית help desk

מתעניינים בקורס ? לחצו